Gourmetpakket (groot)
Kies voor deze box als...
...je supervers wilt eten
We halen alle ingrediënten zelf bij de boer op.
...je wilt koken met unieke producten
De mooiste ingrediënten eenvoudig in huis.
...je van gemak houdt
Je kan de box thuis laten bezorgen of ophalen.
...je een laatste-moment-planner bent
Bestellen kan bij ons tot uiterlijk 23 december.
...je graag hulp hebt bij het koken
Je ontvangt een handig receptenboekje in de kerstbox.
Ik ben sinds 2022 klant. Nog steeds super tevreden! Altijd super vers met het seizoen mee-eten. Korte keten, top producten, goede service. Ga zo door!
Dennis
Heel mooi initiatief om onze voedselketen korter te maken. Wij zijn heel tevreden over de inhoud van de boxen.
Roel
Wanneer kan je het GourmetPakket afhalen of laten bezorgen?
Veelgestelde vragen
Wekelijks vanaf 25 november tot 31 december staan we op de volgende locatie:
Breda
Fabrieksterrein de Faam
Liniestraat 29 4816 BG Breda
Wo. 16:00 - 18:00
Eindhoven
De Wasvenboerderij
Celebeslaan 30
5641 AG Eindhoven
Do. 17.00 - 18.30
Oosterhout
Zuivelboerderij de Driehoek
Hoogstraat 82 B
4901 PK Oosterhout
Wo. 18.30 - 19.30
Dongen
Natuurlijk Tomaat
Klein Dongenseweg 81
5106 AB Dongen
Wo. 16.30 - 18.00
Goirle
De Walhoeve
Hoge Wal 15
5053 LG Goirle
Do. 17.00 - 18.30
Heb je gekozen voor afhalen? Dan heb je de Boerschappen app nodig voor het ophalen van je box.
Geen probleem! Thuisbezorgen kan je eenvoudig aangeven wanneer je gaat bestellen en kost € 6,35 . We bezorgen wekelijks op woensdag en donderdag tot en met 31 december tussen 17:00 en 22:00.
Vul het juiste bezorgadres en de contactgegevens van de ontvanger in. Wij bezorgen landelijk (behalve op de Waddeneilanden).
Op de dag van bezorging ontvang je na 13:00 van Trunkrs bericht en kun je de box volgen. Onverhoopt niet thuis, dan kun je via de mail van Trunkrs een adres van de buren invullen.
Lactose in de melk, sauzen en kruidenboter. Gluten zijn onder andere aanwezig in het brood. Meerdere gerechten kunnen sporen bevatten van noten, pinda’s, gluten en sesam.
Heb je de betaling afgemaakt? En is de betaling bij jou afgeschreven? Zo ja, kijk dan even in je SPAM-box. Mocht hij daar niet in zitten, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via info@boerschappen.nl. Wij zoeken dan even uit hoe dit komt.
Je vindt je bestelling terug in de Boerschappen app. Je logt in met je Boerschappen account of met de gegevens die je hebt gebruikt bij de bestelling. Heb je gekozen voor afhalen? Dan heb je de Boerschappen app nodig voor het ophalen van je box.
De Kerst- en Gourmetboxen zijn eenmalige boxen, je sluit hier geen abonnement bij af.